Dyflexis bestormt (nu ook officieel) de Duitse markt

Düsseldorf, 1 oktober 2019 – Deze week lanceert Dyflexis officieel haar personeelsplanning en urenregistratie software op de Duitse markt. Op ‘De Anuga, de grootste beurs voor levensmiddelen en aanverwante producten ter wereld, die van 5 tot 9 oktober plaatsvindt in Köln, zal Dyflexis voor het eerst officieel de markt betreden. Dyflexis is al langer actief op de Duitse markt vanuit Nederland, maar heeft door de toenemende vraag vanuit Duitsland besloten om zich nu officieel ook op de Königsallee in Düsseldorf te vestigen.

Gevolgd door een langdurige en snelle groei in de Nederlandse markt, hebben de oprichters van Dyflexis, de gebroeders Matthijs en Thomas van den Ende, besloten hun internationale ambities allereerst waar te maken in Duitsland. Zij hebben Johan Zwiauer aangetrokken als Country Manager Germany. Johan is een geboren Oostenrijker en heeft in zijn vorige functie bij KLM, onder andere Transavia op de Duitse markt geïntroduceerd. “Toen Dyflexis op mijn pad kwam wist ik meteen dat de gebruiksvriendelijke software van Dyflexis een zeer interessant product is voor de Duitse markt. Zeker nu het EU Hof recentelijk heeft gesteld dat bedrijven verplicht zijn alle uren van medewerkers bij te houden, wil ik daarbij graag de Duitse markt van dienst zijn!”

Thomas van den Ende, CFO Dyflexis, “Alhoewel wij tot op heden de Duitse markt nog niet actief benaderd hebben, werken inmiddels al meerdere Duitse bedrijven met Dyflexis. Het systeem is al langer in meerdere talen, waaronder Duits, te gebruiken. Nu kunnen we onze Duitse klanten ook voorzien van service en support van eigen bodem.”

Over Dyflexis

Dyflexis is de meest gebruiksvriendelijke software voor personeelsplanning en urenregistratie. Ruim 2800 grote, middelgrote en kleine bedrijven in horeca, recreatie, retail, productie & warehousing en zorg & welzijn gebruiken dagelijks Dyflexis.

Dyflexis is opgericht in 2010 en in Nederland uitgegroeid tot marktleider in personeelsplanning en urenregistratie software en hardware. Op het hoofdkantoor in Den Haag werken ruim 50 medewerkers dagelijks aan het verbeteren van Dyflexis. Dyflexis is ISO 27001:2013 & 9001:2015  gecertificeerd.

Het is de missie van Dyflexis om haar klanten zoveel mogelijk tijd te laten besparen op hun personeelsplanning en urenregistratie. Om dat te bereiken werken zij elke dag aan de doorontwikkeling van Dyflexis. Niet alleen voor nieuwe klanten, juist ook bestaande klanten profiteren dagelijks van updates en nieuwe features en kunnen rekenen op onze gratis support. Met een gemiddelde score van 4.9/5 uit meer dan 200 reviews op Trustpilot, is Dyflexis dankbaar en trots op de mooie waardering die klanten haar geven!

Johan Zwiauer
Country Manager Germany